Ultieme Gids voor Optimale Advertentieoptimalisatie

Deel dit bericht

Optimalisatie van advertenties is letterlijk

Meta-optimalisatie van advertenties is LETTERLIJK. Accepteer dit en strategieën worden duidelijker. Je weet hoe dit je kan helpen en schaden. Dit bedoel ik daarmee…

Prestatiedoel

Wanneer je een prestatiedoel selecteert in de advertentieset, is de volledige focus van het algoritme om jou zoveel mogelijk van dat doel te geven. Het probeert je niets anders te geven.

Optimaliseren voor conversies

Als je optimaliseert voor conversies, zal het algoritme proberen je advertenties te tonen aan mensen die het meest geneigd zijn om het door jou geselecteerde conversiedoel te voltooien. Dit kan gunstig zijn als je belangrijkste doel is om specifieke acties te genereren van je publiek.

Optimaliseren voor weergaven

Aan de andere kant, als je optimaliseert voor weergaven, zal het algoritme prioriteit geven aan het tonen van je advertenties aan zoveel mogelijk mensen, ongeacht hun kans om te converteren. Dit kan handig zijn als je de zichtbaarheid van je merk wilt vergroten en een groter publiek wilt bereiken.

Afwegingen

Hoewel optimalisatie voor conversies je kan helpen om je specifieke doelen te bereiken, kan dit resulteren in minder weergaven en een hogere kosten per weergave. Aan de andere kant kan optimalisatie voor weergaven leiden tot een hoger aantal weergaven, maar misschien niet de gewenste acties genereren van je publiek.

Wil jij toegang tot meer dan 20 templates?

Schrijf je in en ontvang wekelijks waardevolle tips en templates

Lees onze andere blogs

Ready to reach for the New Sky?

Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact op